Váczi Gergely bemutatja a Honda Civic e:HEV modellt

Váczi Gergely bemutatja a Honda Civic e:HEV modellt

2022. őszi érkezése előtt Váczi Gergely bemutatja a Honda Civic e:HEV modellt az alábbi videóban. Ismerje meg a legújabb Civic Hybrid-et!

Váczi Gergely bemutatja a Civic e:HEV modellt
Váczi Gergely bemutatja a Civic e:HEV modellt

Videó bemutató

A videót a bejegyzés alján tekintheti meg teljes hosszában. Itt pedig közöljük a videó szövegét.

“Jó napot kívánok, Váczi Gergely vagyok és lassan 15 éve boldog Honda Tulajdonos. Azért vagyok ma itt, mert szeretném bemutatni a Honda legújabb, teljes értékű hibrid rendszerrel felszerelt modelljét.”

“Az új 2022-es Civic bemutatkozásával végéhez ért a Honda főbb európai modelljeinek elektrifikációja. Követve ezzel a Honda e, a Jazz, a Jazz Crosstar, a CR-V és a nemrégiben bevezetett HR-V modelljeinket. Emlékeznek, 2019-ben bejelentettük, hogy az európai piacon 2022-re minden főbb modellünket képessé tesszük elektromos működésre is. A hibrid Civic bemutatásával végéhez ért folyamatunk első szakasza.”

“Nagy örömre szolgál, hogy bemutathatom a vadonatúj hibrid Honda Civic-et …”

A vadonatúj Honda Civic e:HEV

“A Civic-et mély kapcsolat fűzi a Hondához és egyébként hozzám is, hiszen 15 éve ez volt az első típus, amivel én az utakat róttam. 1972-ben mutatkozott be, mára több mint 27,5 millió példányt adtak el belőle szerte a világon. A Civic volt az első modell, aminél érvényesült az irányelv, miszerint az autó tervezés középpontjában a felhasználónak, az ügyfélnek kell állnia. A sportosságra és a vezetési élményre fókuszáló új Civic az előző generáció 50 éves sikerére épít és megannyi továbbfejlesztett funkciót kínál, amelyek így együttesen nyújtanak nagyobb hatékonyságot, biztonságot és élvezetesebb vezetési élményt mint valaha.”

Motor

“Most pedig nézzük meg közelebbről a vadonatúj Civic lelkét, a hibrid hajtásláncot. Ez az egyedülálló rendszer újonnan fejlesztett 2 literes, közvetlen befecskendezésű, Atkinson-ciklusú benzines motorra épül, amihez két villanymotor és egy szintén újonnan fejlesztett teljesítmény-szabályozó egység társul. A hátsó ülések alatt bújik meg intelligens energia egységünk legújabb változata, ami az eddig használtnál jóval kisebb, könnyebb és nagyobb energiasűrűségű. A rendszer előnye az azonnal jelentkező nyomaték és az erőteljes gyorsítás azon túlmenően, hogy hatékony. Négy menetüzemmód, az Eco, Normal, Sport és új, Egyéni Program választható ki, így a karakterisztika az elvárásokhoz igazodik.”

WLTP adatok

“A vadonatúj Civic CO2 kibocsátása 108 g / km, kombinált fogyasztása pedig 4,7 liter 100 kilométerenként. a csúcsteljesítmény 184 LE, míg a legnagyobb forgatónyomaték 315 Nm. A biztos úttartás, az egyenesfutás minden Civic-nél alapvető tulajdonság volt és ennél a nemzedéknél sincs másként. A hosszabb tengelytáv és a szélesebb nyomtáv tovább javítja az egyenesfutást és a kanyarvételi képességeket. Különösképpen, hogy kis súrlódású gömbfejek és továbbfejlesztett első lengéscsillapítók fokozzák a dinamikus érzetet. Szóval az elektromosságból fakadó hatékonysághoz sportos kezelhetőség és nagy teljesítmény társul a vadonatúj Civic-nél. A vezetési élmény pedig minden eddigit felülmúl.”

Felépítés

“És most akkor vegyük szemügyre közelebbről a Honda Civic-et az első keréknél maradva. Az elmúlt 50 évben a Civic minden egyes nemzedékének meg voltak a maga egyedi formajegyei. A legújabb változatnál a tervezők megpróbálták összevonni ezeket az elemeket, hogy még tetszetősebb legyen a modell, ugyanakkor úgy megoldásokat is kidolgoztak, hogy napjaink vásárlói elvárásainak is megfeleljen. Akárcsak az eredetinél, az új is a nyitottság érzetét kelti. A vadonatúj Civic letisztult, sportos sziluettet kapott, amihez a korábbinál 25mm-rel alacsonyabbra helyezett motorháztető éppúgy hozzájárul, mint a nagyobb üvegfelület…”

“A legapróbb részleteket is kidolgoztuk, így a többi új Hondához hasonlóan kifinomult, letisztult vonalak és még kisebb karosszéria hézagok fokozzák az elegáns megjelenést. Az alacsonyabbra helyezett övvonal magabiztosságról és biztos úttartásról árulkodik, nem mellesleg jobb kilátást biztosít a hátsó ülésekről. Összevetve a korábbi generációval, az ‘A’ oszlop hátrébb került, hogy az első kerekek középpontjához igazodjon. Ez pedig nem csak a megjelenésre van jó hatással, a nagyobb látómezőhöz is hozzájárul.”

Type R örökség

“A tető legmagasabb pontja előrébb került a kifutó változathoz képest, így enyhe lejtést kapott a tetővonal és nyújtottabbá, sportosabbá vált a far rész. Az elnyújtott karosszéria profil nagyobbnak láttatja a kerekeket és mivel a nyomtáv nőtt, a kerékjárati ívek pedig szűkebbek lettek, ezért lendületesebbnek és talajhoz közelebbinek tűnik az autó. Ahogy a jelenleg is kapható Type R esetében, az új Civic motorházteteje is alumíniumból készül, hogy minél kisebb legyen a jármű tömege.”

“Az autó oldalát szemlélve azt láthatjuk, hogy a külső tükrök közvetlenül az ajtóra kerültek, ezáltal kisebb lett a holttér, valamint nőtt a vezető és az utasok menetbiztonsága. A Hondánál nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Civic afféle “ferdehátú mindenesként” vált ismertté. Ezért aztán a vadonatúj Civic is nagyvonalú helykínálattal és kimagasló használati értékkel büszkélkedhet. A 35 mm-rel megnövelt tengelytáv révén tervezőink nagyobb, kényelmesebb belteret alakíthattak ki. Mindemellett a hibrid rendszer részegységek okos elhelyezésének betudható, hogy sem a helykínálatot sem pedig a használhatóságot illetően nem kényszerültünk kompromisszumra.”

Csomagtér

“A Civic történetében először műgyantával készült csomagtérajtót figyelhetünk meg, amihez új gyártási folyamatot dolgoztunk ki. Legfőbb előnye, hogy 20%-kal kevesebb a tömege, továbbá könnyebb nyitni és zárni. Ráadásként a zsanérokat is áthelyeztük, hogy még letisztultabb legyen a tetővonal és jobban passzoljon a hátsó traktushoz. Az új, könnyű csomagtérajtót felnyitva bőséges raktér tárul fel, amihez a szélesebb rakodónyílásnak köszönhetően könnyebb hozzáférni.”

Váczi Gergely bemutatja a Honda Civic e:HEV modellt: Beltér

“Bent azt láthatjuk, hogy a horizontális stílusú műszerfalnak köszönhetően még szélesebbnek és még légiesebbnek tűnik az utastér, ráadásul szélesebb a látómező is. A kabin további előnye, hogy csupa új, kiváló minőségű anyagból épül föl és a feltűnő, fémből készült méhsejt rácsos légbeömlő teszi különlegessé – ami a teljes műszerfalon végignyújtózik. Az ‘Advance’ felszereltségi szintnél 10,2″ képátlójú , folyadékkristályos kijelző segíti a vezetőt, tovább javítva a láthatóságot. Ez utóbbi szolgálja az új Civic-hez kínált, ösztönösen kezelhető infotainment rendszer is. A központi érintőképernyő immáron 9” és némiképp feljebb került, hogy gyorsabban rápillanthasson a vezető. A rendszer a vezeték nélküli Apple Carplay és az Android Autó alkalmazást sem nélkülözi, de a modern technika nem áll meg itt. Az ‘Elegance’ és a ‘Sport’ felszereltségnél széria tartozékként 8db, az ‘Advance’ modelleknél pedig 12 db prémium Bose hangszóró szólalhat meg a Bose Central Point hi-fi rendszer részeként.

Menetbiztonság

“Most pedig figyeljünk egy kicsit a menetbiztonságra. A vadonatúj Civic a korszerű menetbiztonsági eszközöket magában foglaló Honda Sensing csomagot is megkapta. Új 100 fokos, nagylátószögű kamera, valamint a hozzárendelt, továbbfejlesztett felismerő szoftver, ami a gyalogosokat, az útburkolati jeleket, az útpálya széleit és a motorosokat-kerékpárosokat is képes azonosítani. Most először hang alapú érzékelőkkel is felszerelték a Civic-et, ebből négy elöl, négy pedig hátul teljesít szolgálatot. További újdonság a forgalmi torlódás segéd, ami már 0 km/h-tól működik. Ez segít a vezetőnek, hogy biztonságos távolságot tartson az előtte haladótól. Nem mellesleg gázadással, fékezéssel és kormányzással a sávjában tudja tartani a Civic-et. Új szerkezeti elemek ugyancsak bekerültek, hogy az autó megfeleljen az EURO NCAP szigorított menetbiztonsági követelményeinek. Ilyenek például az oldalajtók megerősített, oldalirányú ütközésének jobban ellenálló merevítései, valamint az első lökhárító mögötti nyúlványok, amelyek a lábat illetve a térdet védendően, hatékonyabban nyelik el az ütközési energiát. Összesen 11 légzsák oltalmazza a bent ülőket, közöttük hátsó-, oldallégzsák és frontális karambolnál védelmező első térd légzsák, valamint középső első légzsák, ami megakadályozza, hogy a vezető és a mellette ülő utas teste oldalirányú ütközésnél egymásnak csapódjon.”

Honda Civic eHEV előrendelés

“És hogy mikor érkezik meg a Honda Civic? Idén ősszel…”

A nyár folyamán már felvesszük az előrendeléseket. Kérjük szíveskedjen jelezni érdeklődését elérhetőségeinken.

Váczi Gergely Civic Hybrid bemutatója

Civic e:HEV haramrosan…

Tekintse meg a videóban a legújabb Civic e:HEV modellünk részleteit Váczi Gergely tolmácsolásában. A videó mérete 30 MB. Azok számára, akik inkább elolvasnák a bemutató anyagát, a teljes videó tartalmát fentebb közöljük leírva.

Váczi Gergely bemutatja a Honda Civic e:HEV modellt

Reméljük, hogy elnyerte tetszését Váczi Gergely személyes bemutatója. Várjuk szeretettel márkakereskedésünkben, Szolnokon a Honda Tóth Márkakereskedésben.

Honda Civic Hybrid 2022 érdekességek, műszaki adatok

Valamennyi márkánk kínálatát itt tekintheti meg.

Széchenyi 2020