Ezen az oldalon gyűjtjük össze a várhatóan az év végén megjelenő Honda Civic Hybrid információkat. Az oldalt folyamatosan bővítjük Honda Civic 5D Hybrid 2022 e:HEV információval.

Az új Civic e:HEV hajtásláncában egy újonnan kifejlesztett 2,0 literes Atkinson-ciklusú benzinmotor és két villanymotor párosul, amelyek 181 lóerős teljesítményt és 315 Nm nyomatékot termelnek.

A hivatalos CO2-kibocsátás 110 g/km alatti értéket céloz meg.

Az A-oszlopok két centivel hátrébb kerültek, mint a jelenlegi autónál, a tengelytáv pedig 35 mm-rel hosszabb lett. A 11. generációs Civic az új Honda HR-V és Honda Jazz modellekhez hasonlóan “vezetőközpontú” utastér-kialakítást alkalmaz.

A műszerfalon vízszintesen egy méhsejt szerkezetű, integrált szellőzőnyílásokkal ellátott burkolati panel fut végig, míg a szabadon álló 9,0 colos infotainment érintőképernyő Apple CarPlay és Android Auto csatlakozási lehetőséget kínál.


Várhatóan háromféle felszereltség lesz elérhető: Elegance, Sport és Advance. Magyarországra vonatkozóan még nincs megerősített specifikáció, de az Egyesült Államokban a csúcsfelszereltségű autók 10,2 hüvelykes digitális számlapos műszeregység kijelzőt, Bose hangrendszert, vezeték nélküli okostelefon-töltést és nagyobb (9,0 hüvelykes) érintőképernyőt kapnak.

A hátsó utasok 1,4 centiméterrel nagyobb lábtérben részesülnek, míg a nagyobb oldalablakok a tágasság érzetét hivatottak fokozni.

Az új Civic torziós merevsége 19%-kal javult az elődjéhez képest, ami javítja a vezethetőséget és a menetteljesítményt, míg az új ragasztási és szigetelési módszerek csökkentik a zajt és a vibrációt.

A szélesebb hátsó nyomtáv növeli a stabilitást, és a 35 mm-rel hosszabb tengelytáv javítja a vezethetőséget.


A Civic a Honda swindoni üzemében készült 2019-ig, a gyár bezárásáig. Az új Honda Civic Hybrid modellt már Japánban, Yoriiban gyártják az európai piacra. Észak-Amerikában pedig a Honda indianai üzemében készül.

Az új Civic árazását még nem jelentették be, de várhatóan 2022 nyarán már előrendelhető lesz a modell, így addigra az ára is várható lesz.

A Civic Type R továbbra is tisztán belsőégésű lesz, valószínűleg a jelenlegi “K20C1” turbófeltöltős 2,0 literes négyhengeresének továbbfejlesztett változatán alapul majd, amely 316 lóerős – ezzel a jelenleg kapható egyik legerősebb elsőkerék-hajtású autó lesz.