A Honda Jazz e:HEV kiváló EURO NCAP értékelést kapott

A Honda Jazz e:HEV kiváló EURO NCAP értékelést kapott

A Honda Jazz Hybrid ismét bizonyította, hogy kategóriája egyik legbiztonságosabb autója: A Honda Jazz e:HEV kiváló EURO NCAP értékelést kapott.

A Honda Jazz e:HEV kiváló EURO NCAP értékelést kapott
A Honda Jazz e:HEV kiváló EURO NCAP értékelést kapott
[lists style=”style1″ line=”1″]
  • A Honda Jazz e:HEV ötcsillagos Euro NCAP minősítést kapott
  • Az új első középső légzsák és a Honda SENSING aktív biztonsági technológia a vadonatúj Jazz történetének legátfogóbb biztonsági csomagját nyújtja.
  • A 2020-as Jazz e:HEV az elsők között van az új tesztelési rendszernek alávetett hagyományos autók között; az utasokra és az ütközésben részt vevő más járművekre gyakorolt hatások értékelésére is kiterjed.
  • A Honda elkötelezettsége a kivételes utasbiztonság mellett biztosítja, hogy a Jazz továbbra is az egyik legbiztonságosabb autó maradjon kategóriájában.

[/lists]

Az új Honda Jazz e:HEV a maximális ötcsillagos minősítést kapta az Euro NCAP biztonsági tesztek legutóbbi végrehajtása során. A Jazz korszerű, teljesen új karosszériaszerkezetet kapott, és szériafelszereltségként aktív biztonsági technológiák és vezetéstámogató eszközök átfogó csomagját tartalmazza. A gondosan integrált aktív és passzív biztonsági funkciók kombinációja megerősíti a modell hírnevét Európa egyik legbiztonságosabb személyautójaként.

A kizárólag hibrid hajtáslánccal kapható új Jazz az első olyan Honda modell Európában, amely alapfelszereltségként rendelkezik középső első légzsákkal. A légzsák a vezetőülés háttámlájába van beépítve, és a vezető és az utas közötti térbe tágul, csökkentve az elöl ülők fejének közvetlen ütközésének lehetőségét oldalirányú ütközés esetén.

Annak érdekében, hogy a légzsákot pontosan elhelyezzék, hogy a maximális védelmet nyújtsa a kioldás során, a légzsák három rögzítőköteggel rendelkezik, amelyek a légzsákot ívben vezetik a vezető körül. Ennek az új funkciónak a megvalósításához a mérnöki csapat úgy fejlesztette ki a légzsákegységet, hogy az az újonnan tervezett vezetőülés felső támlájába illeszkedjen.

Az új első középső légzsák két másik funkcióval együtt működik oldalirányú ütközés esetén. A vezető és az utas biztonsági övének előfeszítői egyaránt csökkentik az utasok oldalirányú mozgását, és a megnövelt magasságú középső kartámasz is támogatja őket. Ennek az új megközelítésnek a hatása jelentősen csökkentheti a fejsérüléseket mind a közeli, mind a távolabbi utasok esetében.

Ez az új légzsák egyike a Jazz e:HEV-ben található 10 légzsáknak.

Honda Sensing

A passzív biztonsági funkciókat az iparágvezető Honda SENSING aktív biztonsági és vezetéstámogató technológiák egészítik ki, amelyek közé mostantól egy továbbfejlesztett, szélesebb látószögű, nagyobb felbontású kamera is tartozik. Ez a Jazz előző generációjának többcélú kamera- és érzékelőberendezését váltja fel, és az útfelület és a forgalom jellemzőinek szélesebb körét ismeri fel. A Honda SENSING csomag, amely minden Honda modellhez alapfelszereltségként jár, számos más funkció mellett tartalmazza az adaptív sebességtartó automatikát, a sávtartó asszisztenst és az útról való letérésre figyelmeztető rendszert is.

A legújabb Jazz tervezése és fejlesztése során a Honda mérnökei a márka Advanced Compatibility Engineering (ACE) karosszériaszerkezeti technológiáját is bevetették, amely a kiváló passzív biztonsági teljesítmény alapját képezi. Az ACE technológia segít egyenletesen eloszlatni az ütközési energiát a jármű elején, és csökkenti a másik járműre átterjedő ütközési energiát is.

A Honda Jazz e:HEV kiváló EURO NCAP értékelést kapott

“A biztonság kiemelten fontos számunkra, és nagy örömünkre szolgál, hogy az autó a maximális öt csillagot kapta az Euro NCAP új tesztelési eljárásában” – nyilatkozta Takeki Tanaka, a Honda projekt-vezetője. “A Jazz teljes áttervezésével sikerült a fejlett új szerkezeti technológiákat és a legújabb passzív biztonsági funkciókat beépítenünk, hogy kivételes védelmet nyújtsunk ügyfeleink részére. A fejlett biztonsági funkciók és vezetői segédrendszerek továbbfejlesztett csomagjának szériafelszereltséggel való kiegészítésével biztosítottuk, hogy a Jazz továbbra is az egyik legbiztonságosabb autó maradjon kategóriájában. A Jazz egyik legfontosabb újdonsága a jobb kilátás az első panorámaablakból…”.

A Jazz legújabb generációja 2020 nyarán jelent meg kifinomult és fejlett hibrid hajtáslánccal, a márka azon elkötelezettségének élére állva, hogy 2022-ig az európai húzómodellek 100%-át villamosítja.

Széchenyi 2020