Honda szerviz szolgáltatások – ügyfél visszajelzések

Honda szerviz szolgáltatások – ügyfél visszajelzések

Kedves Ügyfeleink!

Nagy örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy Honda márkaszervizünk szerviz ügyfél-elégedettségi programban vesz részt! Az Önök visszajelzései kiemelten fontosak számunkra, hiszen az Önök elégedettsége a mi elsődleges célunk. Szeretnénk meghívni minden kedves Ügyfelünket, hogy vegyen részt ebben a programban, és ossza meg velünk tapasztalatait, véleményét.

Miért érdemes részt venni az ügyfél-elégedettségi programban?

  1. Folyamataink fejlesztése: Az Önök visszajelzései alapján folyamatosan fejlesztjük szerviz szolgáltatásainkat, hogy még magasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni Önöket.
  2. Első a vásárló: Számunkra mindenben Ügyfeleink az elsők. Az Önök véleménye alapján igyekszünk működésünket úgy alakítani, hogy minden látogatásuk alkalmával a szerviz javítás és karbantartás során élményben legyen részük.
  3. Hosszú távú kapcsolatok építése: Az ügyfél-elégedettségi program lehetőséget ad arra, hogy jobban megismerjük az Önök igényeit, és még személyre szabottabb szolgáltatást nyújtsunk.
  4. Ajánlások és fejlesztések: Az Önök javaslatai és ötletei alapján nemcsak a szervizfolyamatokat javítjuk, hanem akár új szolgáltatásokat is bevezetünk, amelyek valóban hozzájárulnak a kellemes szerviz élmény kialakításához.

Hogyan vehet részt?

Az ügyfél-elégedettségi programban való részvétel rendkívül egyszerű. Látogasson el a szervizünkbe, és kérjük járuljon hozzá a kérdőív kitöltésére vonatkozó megkereséshez. A számla kifizetését követően 7-10 napon belül a Honda által megbízott professzionális piackutató cég, az InMoment megküldi Önnek az online szerviz ügyfél-elégedettség kérdőív linket, a kérdőívet 2-3 perc alatt ki lehet tölteni.

Legyen része Ön is a változásnak és segítse munkánkat, hogy még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk Ügyfeleinknek! Köszönjük, hogy hozzájárul szervizünk folyamatos fejlődéséhez és köszönjük megtisztelő bizalmát, érdeklődését szolgáltatásaink iránt.

Örömmel várjuk visszajelzéseiket és javaslataikat!

Üdvözlettel:
a Honda Tóth Szerviz Csapata

Válogatás ügyfeleink visszajelzéseiből

„A Honda Tóth rendben van úgy ahogy van. Inkább látnék szívesen máshol is ilyen áron ilyen minőségű szolgáltatást, hogy ne kelljen 2x100km-t autózni egy olajcsere miatt miközben 15km-re is van Honda szerviz a lakóhelyemtől. Szóval ne a Tóth változzon hanem a többi szalont kellene az ő szintjükre felhozni.”

Segítőkész, korrekt csapat. Bármilyenkérdés, probléma esetén segítőkész hozzáállást lehet tapasztalni részükről. Ha Honda, akkor Honda Tóth Szolnok!

Gyors, pontos, precíz segítséget kaptam a problémám megoldására. Megosztottam másokkal is a pozitív tapasztalataimat 👍

A munkafelvételen dolgozó hölgy nagyon kedves és segítőkész! Időpontot betartják! A szerelők is értik a dolgukat! Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Mindent a vevőért, már a szalonba való belépésnél lehetett érezni. A személyzet minden tagja udvariasan fogadja a vevőt. Az elvégzett munkával teljesen elégedett voltam.

Szakszerű, gyors csapat, kedves és figyelmes kiszolgálás. Debrecenből eljárok csak miattuk Szolnokra és soha nem is fogok máshova menni, imádom őket!

Az érkezéstől a távozásig ( és az időpont egyeztetést, illetve a telefonos segítséget is bele értve ) minden alkalommal ugyanaz a kedvesség, segítőkészség és a pontosan elvégzett munka jellemzi a szervízt. Nem véletlen, hogy én mindig Budapestről képes vagyok leutazni és egy szabadnapot feláldozni emiatt.

A szervizzel előre egyeztetett időpontot pontosan betartva átadtam az autót az időszakos szervizelésre. Az ügyintéző tájékoztatott a szervizelés menetéről, várható időtartamáról melyet tartottak is. A szerviz telephelyén töltött idő alatt kényelmes helyet biztosítottak a várakozáshoz, kávéval és frissítővel kínáltak. A szervizelés végeztével megkaptam minden dokumentumot, az időszakos szervizben nem szereplő tétel (pollenszűrő és annak cseréje) pénzügyi rendezésére több fizetési lehetőséget is biztosítottak. Összességében nagyon elégedett voltam mindennel.

Az előre egyeztetett és megbeszélt időpontban fogadták autómat, ahol a jó gazda gondosságával elvárt módon végezték el a kötelező szerviz feladatokat. Mindezek mellett rendkívül barátságos hozzáállást tapasztaltam ami miatt a jövőben is visszatérő ügyfél maradok.