Kedves Ügyfeleink!
Nagy örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy Honda márkaszervizünk szerviz ügyfél-elégedettségi programban vesz részt! Az Önök visszajelzései kiemelten fontosak számunkra, hiszen az Önök elégedettsége a mi elsődleges célunk. Szeretnénk meghívni minden kedves Ügyfelünket, hogy vegyen részt ebben a programban, és ossza meg velünk tapasztalatait, véleményét.
Miért érdemes részt venni az ügyfél-elégedettségi programban?
- Folyamataink fejlesztése: Az Önök visszajelzései alapján folyamatosan fejlesztjük szerviz szolgáltatásainkat, hogy még magasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni Önöket.
- Első a vásárló: Számunkra mindenben Ügyfeleink az elsők. Az Önök véleménye alapján igyekszünk működésünket úgy alakítani, hogy minden látogatásuk alkalmával a szerviz javítás és karbantartás során élményben legyen részük.
- Hosszú távú kapcsolatok építése: Az ügyfél-elégedettségi program lehetőséget ad arra, hogy jobban megismerjük az Önök igényeit, és még személyre szabottabb szolgáltatást nyújtsunk.
- Ajánlások és fejlesztések: Az Önök javaslatai és ötletei alapján nemcsak a szervizfolyamatokat javítjuk, hanem akár új szolgáltatásokat is bevezetünk, amelyek valóban hozzájárulnak a kellemes szerviz élmény kialakításához.
Hogyan vehet részt?
Az ügyfél-elégedettségi programban való részvétel rendkívül egyszerű. Látogasson el a szervizünkbe, és kérjük járuljon hozzá a kérdőív kitöltésére vonatkozó megkereséshez. A számla kifizetését követően 7-10 napon belül a Honda által megbízott professzionális piackutató cég, az InMoment megküldi Önnek az online szerviz ügyfél-elégedettség kérdőív linket, a kérdőívet 2-3 perc alatt ki lehet tölteni.
Legyen része Ön is a változásnak és segítse munkánkat, hogy még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk Ügyfeleinknek! Köszönjük, hogy hozzájárul szervizünk folyamatos fejlődéséhez és köszönjük megtisztelő bizalmát, érdeklődését szolgáltatásaink iránt.
Örömmel várjuk visszajelzéseiket és javaslataikat!
Üdvözlettel:
a Honda Tóth Szerviz Csapata