Honda filozófia

Honda filozófia

Ismerje meg a Honda vállalat alapvető értékeit, a Honda filozófia részleteit.

Az álmok inspirálnak

Filozófiánk lényege, hogy szeretnénk boldogabbá tenni az embereket, s jobb életet biztosítani számukra. Ezért aztán folyamatosan új, még fejlettebb technikai megoldásokon törjünk fejünket, örömünket pedig igyekszünk mindenkivel megosztani szerte a világon.

Honda szellemiség

A Honda filozófiája Soichiro Honda és Takeo Fujisawa álmain nyugszik, két legfőbb eleme az „Egyén iránti tisztelet” és az úgynevezett „Három örömforrás”. Bár a két cégalapító már nem lehet közöttünk, gondolkodásmódjuk máig velünk él, s a Honda munkatársainak tevékenységét éppúgy meghatározza, mint a vállalatét.

Persze a Honda szellemiségét nem pusztán szavak fejezik ki. Munkatársaink tudják, hogy a vállalat bízik bennük, s arra ösztönzi őket, hogy nézzenek szembe a kihívásokkal és ne féljenek a kudarctól. A Hondánál mindenki tiszteletet élvez. Soichiro soha nem hagyná, hogy másként legyen.

Az egyén tisztelete

Kezdeményezés, bizalom, egyenlőség.

A Honda hitvallásának egyik legfőbb eleme az egyén iránti tisztelet. Tudjuk, hogy az embereknek megvannak a saját ötletei és gondolatai, ezért arra bíztatjuk kollégáinkat, hogy vállalják magukat és a felelősséget tetteikért. Társadalmunk kultúrája segít minket, hogy higgyünk egymásban és megosszuk egymással tudásunkat.

A három örömforrás

A HÁROM ÖRÖMFORRÁS

Eladás, vásárlás, alkotás.

A vásárlás öröme

Azt szeretnénk, hogyha vásárlóink azt éreznék, bölcs döntést hoztak, és éveken át élveznék a Honda nyújtotta előnyöket.

Az eladás öröme

Arra törekszünk, hogy modellválasztékunk motiválja kereskedőinket, hiszen a termék csak úgy értékesíthető hatékonyan, ha az eladó bízik az áruban.

Az alkotás öröme

Ha vásárlóink és kereskedőink elégedettek, akkor fejlesztőink is azok lehetnek – a munka kiváló minőségben elkészült.

Fehér munkaruhák

A Honda-gyárban mindenki fehér öltözéket visel, még az elnök is. – A fehér ruhákon meglátszanak a piszokfoltok, de ha a teljesen kitakarítod az üzemet, nincs, ami nyomot hagyhatna ugyebár… – ez volt Soichiro Honda egyik ötlete, s immáron 1952 óta tartjuk magunkat hozzá.

A munka öröme

A Honda világában azt szeretnénk, hogy mindenki élvezhesse munkáját, nyíltan beszélhessen, ambiciózus legyen és értéket teremtsen. Úgy gondoljuk, hogy ez a kiváló minőség és a remek ár/érték arány záloga. Mi a célunk? Messzemenőkig megfelelni vásárlóink elvárásainak.