Ismerje meg a Honda vállalat alapvető értékeit, a Honda filozófia részleteit.
Az álmok inspirálnak
Filozófiánk lényege, hogy szeretnénk boldogabbá tenni az embereket, s jobb életet biztosítani számukra. Ezért aztán folyamatosan új, még fejlettebb technikai megoldásokon törjünk fejünket, örömünket pedig igyekszünk mindenkivel megosztani szerte a világon.
Honda szellemiség
A Honda filozófiája Soichiro Honda és Takeo Fujisawa álmain nyugszik, két legfőbb eleme az „Egyén iránti tisztelet” és az úgynevezett „Három örömforrás”. Bár a két cégalapító már nem lehet közöttünk, gondolkodásmódjuk máig velünk él, s a Honda munkatársainak tevékenységét éppúgy meghatározza, mint a vállalatét.
Persze a Honda szellemiségét nem pusztán szavak fejezik ki. Munkatársaink tudják, hogy a vállalat bízik bennük, s arra ösztönzi őket, hogy nézzenek szembe a kihívásokkal és ne féljenek a kudarctól. A Hondánál mindenki tiszteletet élvez. Soichiro soha nem hagyná, hogy másként legyen.
Az egyén tisztelete
Kezdeményezés, bizalom, egyenlőség.
A Honda hitvallásának egyik legfőbb eleme az egyén iránti tisztelet. Tudjuk, hogy az embereknek megvannak a saját ötletei és gondolatai, ezért arra bíztatjuk kollégáinkat, hogy vállalják magukat és a felelősséget tetteikért. Társadalmunk kultúrája segít minket, hogy higgyünk egymásban és megosszuk egymással tudásunkat.
A három örömforrás
A HÁROM ÖRÖMFORRÁS
Eladás, vásárlás, alkotás.
A vásárlás öröme
Azt szeretnénk, hogyha vásárlóink azt éreznék, bölcs döntést hoztak, és éveken át élveznék a Honda nyújtotta előnyöket.
Az eladás öröme
Arra törekszünk, hogy modellválasztékunk motiválja kereskedőinket, hiszen a termék csak úgy értékesíthető hatékonyan, ha az eladó bízik az áruban.
Az alkotás öröme
Ha vásárlóink és kereskedőink elégedettek, akkor fejlesztőink is azok lehetnek – a munka kiváló minőségben elkészült.
Fehér munkaruhák
A Honda-gyárban mindenki fehér öltözéket visel, még az elnök is. – A fehér ruhákon meglátszanak a piszokfoltok, de ha a teljesen kitakarítod az üzemet, nincs, ami nyomot hagyhatna ugyebár… – ez volt Soichiro Honda egyik ötlete, s immáron 1952 óta tartjuk magunkat hozzá.
A munka öröme
A Honda világában azt szeretnénk, hogy mindenki élvezhesse munkáját, nyíltan beszélhessen, ambiciózus legyen és értéket teremtsen. Úgy gondoljuk, hogy ez a kiváló minőség és a remek ár/érték arány záloga. Mi a célunk? Messzemenőkig megfelelni vásárlóink elvárásainak.