Honda e:NS1

Honda e:NS1

A Honda megkezdte az új elektromos e:N sorozat forgalmazását, a Honda e:NS1 és Honda e:NP1 modellek májustól rendelhetőek Ázsiában.

Honda e:NS1
Honda e:NS1
Honda e:NP1
Honda e:NP1

Az e:NS1 és e:NP1 az első Honda márkájú EV-k lesznek Kínában, az “e:N” család első előfutárai, amelyeket a Honda gyártási DNS-ének – mint például az eredetiség, a szenvedély és a sportosság -, valamint a legmodernebb kínai villamosítási és intelligencia-technológia ötvözésével fejlesztettek ki.

Honda e:NS1 silver
Honda e:NS1 silver

Ami a vezetési teljesítményt illeti, az e:NS1 és az e:NP1 olyan villanymotorral készült, amely a különböző vezetési helyzetekben is azonnali teljesítményt és kifinomult kezelhetőséget biztosít. A két jármű nagy kapacitású akkumulátorral kerül forgalomba, amely 510 km-es utazó hatótávolságot ígér (Kína – CLTC standard). Mindkét autó az “e: N Architecture” platformra épül. A Honda CONNECT 3.0 rendszer is debütál az új modellekben, amely egy új generációs, kizárólag az EV-k számára kifejlesztett kommunikációs technológia. A connect rendszerhez a nagyméretű, 15,1 hüvelykes audiokijelző alapfelszereltségként párosul.

Honda e:NS1 videó japán nyelven, mérete 10MB

Emellett biztonságos, kényelmes és intelligens megoldásokról is gondoskodnak a legújabb Honda EV modellek: mint a vezetőfigyelő kamera (DMC), amely érzékeli az olyan veszélyhelyzeteket, mint a vezetés közben az útról való félretekintés, vagy a vezető fáradtsága.

Külső megjelenésében egyedi a világító első Honda lógó, valamint a hagyományos hátsó ‘H’ logót felváltó új “Honda” embléma, amely az új EV identitás kifejezésére szolgál.

Az e:NS1 és e:NP1 modellekkel kezdetét veszi a Honda az e:N sorozat bevezetése Kínában, amely felgyorsítja a villamosításra irányuló erőfeszítéseket mind a gyártás, mind az értékesítés területén a kontinensen.

Értékesítési kezdeményezések: Az online áruházak teljes körű fejlesztése, bemutatótermek megújítása.

Honda e:NS1 bemutatóteremben kiállítva
Honda e:NS1 bemutatóteremben kiállítva

Az e:NS1 és e:NP1 bevezetésével a Dongfeng Honda teljes körű online áruházakat nyit meg. Az online áruházakban a vásárlói döntéstől az online rendelésig a teljes vásárlási folyamat megvalósul közvetlen one-to-one kapcsolattal. Ugyanakkor az e:N bevezetéssel a vállalat teljesen új vásárlási élményt is kínál. Megújítja a hagyományos bemutatótermeket is. A Guangqi Honda megkezdi az elektromos járművek bemutatótermeinek fejlesztését, kezdve Pekinggel, Sanghajjal, Guangzhou-val. stb., a Dongfeng Honda pedig az e:N márka arculatnak megfelelő átalakításokat kezdeményez meglévő hálózatában.